| Consumatorii de carne rosie risca sa moara cu 10 ani mai repede |
|
|
|
|
29 martie 2009 Persoanele care consuma carne rosie procesata risca sa moara prematur din cauza unor afectiuni - ca cele ale inimii sau cancerul - dar nu numai. In urma studiului realizat de Institutul National pentru studiul Cancerului din Statele Unite ale Americii s-a demnostrat ca cei care consuma cantitati mari de carne rosie risca sa moara cu zece ani mai devreme decat persoanele care cosuma cantitati reduse. Astfel, 11% dintre decesele inregistrate in randul barbatilor si 16% dintre cele inregistrate in randul femeilor ar putea fi evitate printr-o reducere a consumului de carne rosie. Nu numai omul are avea de castigat de pe urma unui stil de viata mai sanatos. Mediul inconjurator ar putea, de asemenea, beneficia de pe urma aceastei reduceri, diminuandu-se astfel emisiile de gaze cu efect de sera produse de fermele de crestere intensiva a animalelor. Sursa: REUTERS
|
Verdure alla griglia
Ceai cu un efect maxim de racorire - impotriva caniculei :)